Για το σχολικό έτος 2015-16, οι βεβαιώσεις υλοποίησης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, θα εκδοθούν από την υπηρεσία μας με βάση τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στην ψηφιακή φόρμα https://dipeira.gov.gr/schools .

Παρακαλούνται οι διευθυντές/ριες-προϊστάμενοι/ες όλων των σχολικών μονάδων, το αργότερο μέχρι 5 Ιουνίου 2016, να ελέγξουν τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί στην παραπάνω ψηφιακή φόρμα και να επιβεβαιώσουν ότι τα προγράμματα της σχολικής μονάδας τους έχουν ολοκληρωθεί. Αν κάποιο από τα προγράμματα δεν υλοποιήθηκε επιλέγετε στο τελευταίο εδάφιο της φόρμας την καταχώρηση «ΟΧΙ». Αν όλα τα προγράμματα υλοποιήθηκαν κανονικά δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω ενέργεια από πλευράς σας.

Επισημαίνεται ότι για να καταχωρηθούν οποιεσδήποτε αλλαγές, θα πρέπει να πατήσετε το “κουμπάκι” στο τέλος της πλατφόρμας που γράφει “Υποβολή”.

Υπενθυμίζεται ότι η σύνδεση στην ψηφιακή πλατφόρμα https://dipeira.gov.gr/schools γίνεται με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σχολικού δικτύου που διαθέτει η σχολική σας μονάδα (είναι ο ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείτε για να συνδεθείτε στο email σας- ΟΧΙ με τους κωδικούς του MySchool).

Όλα τα πεδία της φόρμας μπορούν να τροποποιηθούν εκτός της επωνυμίας της σχολικής μονάδας, τίτλος του προγράμματος, καθώς και ονοματεπώνυμα-ειδικότητες των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση που κρίνετε ότι θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στα συγκεκριμένα πεδία (πχ διότι κάποιος εκπαιδευτικός αποχώρησε από το πρόγραμμα) παρακαλείσθε να αποστείλετε σχετικό αίτημα στο τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων (email: tay@dipe.ira.sch.gr) το αργότερο μέχρι 5 Ιουνίου 2016.